Utmanad

Jahaja, jag blev alltså utmanas av Ida att lägga upp den sjätte bilden från mitt sjätte bildalbum i bildmappen, dock har jag inga bildalbum alls så jag lägger upp den sjätte bilden istället.



Här är då alltså jag och Jakob på Preikestolen utanför Stavanger och helt plötsligt tappade Jacke lusten att leva så han sprang för att hoppa. Som den vän jag är så stod jag alltså och tog kort medans.

Min tur att utmana då;D Yeeeei! Så, Alle känn dig utmanad och Jacke känn dig också utmanad. Nu kanske det äntligen kommer en update på Jackes blogg! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lite besviken över att du inte filmade händelseförloppet!

2009-05-24 @ 16:34:53
Postat av: Anonym

Lite svårt när man bara kan ta kort=/

2009-05-24 @ 16:38:19
Postat av: Anonym

Lite svårt när man bara kan ta kort=/

2009-05-24 @ 16:38:30
Postat av: AM

Æntligen gør jacke något bra! Nu slipper vi se honom..

2009-05-29 @ 14:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0