Pizzabuffé

Idag har jag och Alle varit och ätit pizzabuffé på Dolly Dimples, kan ju lova att det var gott! 89 norska kostade det, inte alls farligt eftersom man får äta så mycket man vill, dock så tog vi vatten till eftersom 0.4 liter dricka kostade 33 norska....
Annars så har jag varit ledig idag och det har inte var helt fel. Har dock inte gjort något vettigt idag men det är en helt annan sak. På lördag blir det att jobba, en av de största handelsdagarna i Norge pga 17 maj som då är Norges nationaldag. Sen på kvällen så blir det fest, lär bli att försöka dricka ikapp så att man blir för full. Nej, det blir det nog inte:) Kommer säkert att bli en wunderbar kväll när det är svenskar på besök i Oslo:)


Kommentarer
Postat av: Alle

Tiee panner!!! No blir det fest! Dolly är ett klonat får också!

-Får får får?

-Nej, får får inte får.

-Får får PIZZA FRÅN DOLLY

2009-05-15 @ 00:42:52
URL: http://alexandersundqvist.blogg.se/
Postat av: AM

Mitt namn ær døøøden!

2009-05-15 @ 12:49:45
Postat av: kristoffer

Hörrenie :)

Alle: Får jag klona dig? :)

AM: Äckul?

2009-05-15 @ 14:42:47
URL: http://kbackstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0