Han levererar, IGEN!

Jag måste nog snart till läkaren eller nå, jag skriver ju i bloggen varje dag, SINNESSJUKT!

Dock så har jag inte så mycket att rapportera om, idag har jag åkt buss till majorstuen för att hämta lite medicin från en av pappas arbetspolare. Spännande, ikke sant?

Idag ska jag jobba från 16.00-22.00, rönnetider. Hatar att jobba den tiden, sämst i hela världen!

Vad mer kan man säga då..... Snart kommer jag hem, då är det fisketävling med herrarna Röd och Jokke. Röd och Jokke kör på  fancy och har inhandlat vadarbrallor, måste nog göra samma för att kunna mäta mig med deras fancyhet vid vattnet. Kommer ju se retard ut om jag bara kommer i vanliga stövlar. Det skulle sluta med att dom mobbade mig pekade på mig och skrattade. Det vill jag ju inte. Måste även köpa nytt fiskespö eftersom mitt förra gick sönder när jag kastade, hela spötoppen gick av = noll panner!
Se upp Röd & Jokke, vem vet vad jag kommer att handla inför premiären av tävlingen;)

Kommentarer
Postat av: kristoffer

Faaan va gött med ett inlägg som taggar till fisketävlingen ! :D Som sagt - ska styra ngn fiskekrönika så småningom.. Men finns inte så mkt att skriva än när tävlingen inte har startat... Men vi måste nog ändra tävlingsdatumet lite.. Annars kan jag och jokke få ett försprång på någon dag. Vi har ju sagt 1 juni - 31 aug, detta måste ändras till typ den 4 juni - 31 aug!

2009-05-12 @ 13:07:16
URL: http://kbackstrom.blogg.se/
Postat av: Niklas

Men ni kan ju inte fiska utan mig, har ändå en giltig ursäkt att vara från fisketävlingen under dom första dagarna! :D Men som sagt, vi styr en gemensam blogg=)

2009-05-12 @ 13:17:33
Postat av: kristoffer

Nej, just ja :D De har du rätt i :D jag kan inte reglerna :D He ska vi ! blogg.se/thecompetition ? ;D

2009-05-12 @ 13:22:53
URL: http://kbackstrom.blogg.se/
Postat av: Niklas

Vi måste komma på namn, ditt är inte dumt:D

vuxnakarlarfiskarmedpengar.blogg.se?

fisketavlingen.blogg.se

fiskefestarna.blogg.se???

2009-05-12 @ 13:37:22
Postat av: kristoffer

haha, jag tkr vi kör på vuxnakarlarfiskarmedpengar.blogg.se :D de va ett bra namn :D

2009-05-12 @ 13:51:24
URL: http://kbackstrom.blogg.se/
Postat av: Niklas

Haha;D då är det spikat!

2009-05-12 @ 13:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0