Dumma telefonundersökningar

För ett tag sedan ringde en kvinna/flicka från något företag och ville ställa frågor om tobak till mig. Jag svarade helt sonika: Ring tillbaka om 25 år.
Jag pallar inte med såna saker:P Så hoppas hon ringer om 25 år, i sånna fall så svarar jag gärna.

Annars händer det inte mycket idag, försov mig imorse så var lite sen till jobbet. Nytt kassasystem nu också, det är kasst(hahaha).

Gör just nu en gryta med champinjoner, grillkorv och vita bönor i tomatsås, ska ätas med spaghetti. Ring om recept.
Blir enbart slappt ikväll, se film eller något liknande. Just nu ser vi på söndagsparty med Filip och Fredrik, riktigt skönt program!

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad har hänt Nille? Har du fått för mycket fritid?

2009-05-11 @ 21:52:51
Postat av: Niklas

Jag vet inte, jag är fortfarande i djup chock. Nått har då hänt...

2009-05-11 @ 22:01:33
Postat av: Eva

Recept? Jag som trodde du gick på känsla!

2009-05-11 @ 22:39:08
Postat av: Niklas

Klart jag gör, Eva! Men om ni vill ha den maten som blev efter jag fått fram den genom känsla är det bara att höra av er;D

2009-05-12 @ 00:51:51
Postat av: kristoffer

Hörreniee :) inte schysst att orsaka undertäckning i undersökningen! 8-)

2009-05-12 @ 09:53:31
URL: http://kbackstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0