Måndag

Ja, idag är det måndag och jag har varit ledig idag också, långledig! Däremot så jobbar jag i helgen och det är lite tråkigare, men det är pengar så.

Har varit snusfri i 17 dagar nu! YAHOO!

I helgen har det väl inte hänt så mycket, lite öldrickande i lördags men inget allvarligt. Igår så var jag Am och Alle och såg handboll, posteligan tror jag att den hette. Norges svar på elitserien men mycket sämre, kändes som ett mellanting av Sveriges division 1 och 2, alltså inte så övertygande bra. Drammen hette laget som var hemmalag och är det lag som ligger närmast Oslo, tog ungefär 35 minuter med tåg dit. Det var däremot kul att se på handboll igen och man blev sugen på att spela eller i alla fall få leka av sig lite.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej niklas härligt att se att du tänker vara klok o sluta snusa men jag ville bara säga att jag tog just en o den var nå så ini helvete god ;)



hade bra //johan :D

2009-02-10 @ 17:29:42
Postat av: Katarina

Nu ska jag hålla koll på er guttar som du sa ;P

2009-02-11 @ 10:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0