Fri!

Idag är jag fri från jobb, alltså ledig. Fri betyder ledig på norska. I helgen är jag alltså ledig och det är riktigt skönt! Imorgon kanske det blir att spela fotboll med några från jobbet, kan bli riktigt kul! Annars så hade vi tänkt fara och se på handboll imorgon, elitseriehandboll här i Oslo. Drammen heter laget som spelar här och de ligger trea i serien, de ska möta Stavanger som ligger sjua eller något sånt.

Idag så blir det tacos till middag! Ska bli gott nanting!

Jag har nu varit över två veckor utan snus och det känns skönt! Känns inte längre som om jag behöver en snus för att klara dagen vilket är en himla befrielse!
Dock så har jag börjat få lite hemlängtan nu, mycket som tjorvar med lägenheter och skit, men det ska bli bra, kommer ju hem en vecka över påsk och sen så är det bara lite mer än en månad kvar så flyttar vi hem =D. Ångrar absolut inte att vi tog den här resan, har varit en himla upplevelse och grymt kul! Men vissa personer som finns hemma i Piteå gör att man längtar hem till sommaren så grymt mycket och att man bara vill packa ihop väskorna och dra typ, men det kommer inte att hända så vi syns tidigast till påsk ni där hemma!


Kommentarer
Postat av: kristoffer

nå vet ja! :)

2009-02-08 @ 11:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0