Ett år och tre veckor!

Nu pratar jag faktist om två helt olika saker med ett år och tre veckor. Det är nämligen så att igår så hade jag haft mitt körkort i ett år, tiden går väldigt snabbt! Tyckte att det var nyss jag och Jacke satt i samma bil på halkbanan när instruktören körde ner och fast i ett dike. Det var tider det! När man hade det slappt och gick på gymnasiet, hade ingen aning om vad ansvar var, man behövde inte bry sig alls, man hade sin trygghet. Varje dag var schemalagt, gud så slappt det var! Många raster, gratis lunch, vara med vännre varje dag och ändå klagade man när man väl gjorde det, men så är dte väl med allt antar jag!

Med tre veckor så menar jag att det är så länge jag har varit utan snus nu! Det är verkligen skönt att ha klarat det så långt och nu utan att känna sig särskilt beroende längre. Ska fortsätta vara mentalt stark och inte låta mig frestas, det har varit nära några gånger men det har inte blivit! Är ganska stolt över mig själv faktist!

Ses kanske ute imorgon, vi får se vad helgen har att erbjuda efter jobbet!


 Saknar Granadan hemma i Pite ;D


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem skulle inte sakna den? :)

2009-02-15 @ 18:27:05
Postat av: Blomman

Jag kräver en TusN uppdatering nu.

2009-02-27 @ 20:46:11
Postat av: Jokke

Nog vet jag att du har slutat uppdatering:D

2009-03-23 @ 22:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0